Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

Dodane Poniedziałek, 20 Maja 2019, 12:18:34, ID ogłoszenia: 16023
Do negocjacji
Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego
Wyświetleń: 340

Opis ogłoszenia

Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim zatrudni pracownika na stanowisko: Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego



Zakres obowiązków:

• prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości,
• dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych,
• prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych,
• sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in. CIT, VAT
• monitorowanie oraz stosowanie zmian w przepisach,
• współpraca z Urzędem Skarbowym, GUS-em, bankami i innymi instytucjami



Wymagania:

• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w firmie budowlanej) lub 5-letnie na stanowisku Samodzielnego Księgowego;
• dobra znajomość obsługi programów z grupy Microsoft Office;
• samodzielność oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B1.



Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia.


Administratorem danych osobowych jest Regess sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bankowej 36 w Jeleniej Górze (58-500). Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 3 miesięcy. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w rekrutacji.

Opis ogłoszenia

Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim zatrudni pracownika na stanowisko: Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego



Zakres obowiązków:

• prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości,
• dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych,
• prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych,
• sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in. CIT, VAT
• monitorowanie oraz stosowanie zmian w przepisach,
• współpraca z Urzędem Skarbowym, GUS-em, bankami i innymi instytucjami



Wymagania:

• wykształcenie wyższe kierunkowe,
• minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w firmie budowlanej) lub 5-letnie na stanowisku Samodzielnego Księgowego;
• dobra znajomość obsługi programów z grupy Microsoft Office;
• samodzielność oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B1.



Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia.


Administratorem danych osobowych jest Regess sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bankowej 36 w Jeleniej Górze (58-500). Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 3 miesięcy. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w rekrutacji.